måndag 31 augusti 2009

God förmiddag!

Då var det sista dagen augusti för det här året då. Det närmar sig september alltså ett steg närmre skolans start. 2 september sätter det igång. Igår var det kalas hos Christian eftersom att han i veckan har fyllt år. När jag kom hem från kalaset såg jag filmen"Gangster" som visades på Tv4. Mikael Persbrant var med filmen så jag kunde bara inte missa den. Fast jag trodde filmen skulle vara bättre, men den var jätte dålig. Efter filmens slut vaknade jag till och kunde inte somna, så jag har suttit uppe några timmar i natt och pluggat. Det ska skickas in till läraren nu så jag hoppas att jag kan bli godkänd i den förra kursen som jag ligger efter i. Nu ska jag plugga lite till, jojomensan sant som det är sagt. -Pluggandet tar aldrig slut. Jag får nog ta lite äpplekaka och glass i köket om jag ska orka sitta här vid datan och skriva. Jag har andra ärenden jag skulle behöva ta tag i innan klockan ett.. Hm, nej jag tror inte jag hinner Jag är stressad och har fullt upp som det är... Det kände jag lixom bevis på igår när jag klev ur duschen då jag var klar (trodde jag) tills jag upptäckte att jag hade höger handen full med balsam...

3 kommentarer:

  1. Din älsklingstöstisdag, september 01, 2009

    Jag e nyfiken på dina naglar, blev de fina?

    SvaraRadera
  2. Det blidde dem. De har blivit vita like usual..

    SvaraRadera